Reklamasjon
Skulle du være så uheldig og oppleve en feil på et produkt eller at det har skjedd noe under frakten er det veldig viktig at vi får vite om dette slik at vi skal kunne hjelpe deg på den beste og raskeste måten. Er skaden kommet under frakt er det veldig viktig at du har fått registrert dette på fraktbrevet til fraktselskapet som leverte ditt produkt. Evt når du hentet på terminal. Ring oss gjerne hvis du har spørsmål om dette. Fyll inn skjemaet nederst på denne siden og forklar så godt som mulig hva som har skjedd.
Systemer
Glass og vinduer/dører. Er det skade på glass i vinduene eller glass i dørene er det fint vis du spesifiserer dette under.
Frakt skade
PS: Det er meget viktig at dere registrerer frakt skader på fraktbrevet som fraktselskapet kom med som dere måtte signere når varen ble levert hos deg. Viser det seg at det er en frakt skade å dere for all formodning ikke har fått dette ned på et frakt brev vil ikke fraktselskapet dekket kravet som måtte være.
Spørsmål
Er du usikker på veien videre eller hva du skal gjøre er det bare og ta kontakt med oss. Du må uansett sende inn skjemaet under så vi har ting skriftlig for senere anledninger. Vennligst beskriv skade så godt som mulig under.